Surfers over and out

Nu ar vi i Surfers Paradis, men vi lamnar imorgon for Noosa, det ar lite blandade kanslor eftersom att vi trivs sjukt bra i Surfers, det ar verkligen varan stad! Dom sager att det ar som lilla Miami och det kan jag forsta for det ar valdigt likt och ett sjukt bra nattliv, vilket vi fick erfara igar da vi for pa en "Pub crowl" dar vi besokte 5 av dom storsta stallerna och vart bla. bjudna pa drinkar spelade biljard och bowlade. En helt otrolig kvall helt enkelt, att det gick valdigt mycket pengar kanns inte anns jobbigt sa har dagen efter for det var ett minne for livet..
Idag har vi bara varit pa beachen och hangt, vagorna har ar helt enorma (jag vet att jag skrivit det forr men detta slar allting hitils), man vagar inte ga langt ut i vattnet for da aker man nog ut till havs :P 
 
Sista dagen i Baron Bay hyrde vi surfingbrador och surfade lite, eller man kan nog saga med betoning pa valdigt lite for att komma upp pa den dar sabla bradan var lattare sagt an gjort i 2 meters vagorna. Man kan lugnt konstatera att det inte var nagra nyborjar vagor men det var kul den lilla sekunden man stod dar uppe pa bradan.. Aven fast Jag och Ralle hade en nara doden upplevelse nar vi hamnade forst under en bamse vag och sedan kom nasta vag direkt igen, efter det var vi nastan i chocktillstand och holl oss valdigt nara land.
Ajuste jag tror jag har glomnt namna att hela ostkustvistelsen reser vi med varan forna rumskompis Malin vilket inte ar fy skam eftersom hon nastan blir som en extramamma for oss (aven fast hon ar yngst) men hon ar duktig pa att halla koll pa oss och eftersom att hon varit i Sydamerika fore sa kunde hon till och med ge oss en liten surfing lektion :D

Imrgon vantar en 4 timmars bussresa for oss till Noosa dar vi ska pa en kajaktur ute i vildmarken som kommer paga 3 dagar , jag tror vi kommer bo i talt ute i vildmarken (hoppas ocksa pa det) sa jag kommer inte kunna blogga pa nagra dagar men ni klarar er nog och vi klarar oss forhoppningsvis ocksa :D  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!! Ni ska vara rädd om Er...för du vet vad jag sa om vågorna i Australien??!! Mamma har ju sett Bondi Beach !!!!! Sköt nu om dig ...Kram

2010-05-09 @ 09:45:06
Postat av: Pappa

Hello Aussie! Hoppas allt är bra me dej "er"? Här hemma är allt bra silly seson är i full gång, sköt om dej på kajaksafarin .Vi räknar dagar tills du skall komma hem. Kram o häls. Pappa o Enni.

2010-05-09 @ 11:20:22
Postat av: farmor

Hejsan Anton har varit i Turkiet 1 vecka och när jag kom hem låg det ett kort från dig tror du jag var nå glad jag ville bara gråta det var så fint du skrivit tusen tack Hör att ni har det bra mycket klokt att ni reser och upptäcker mycket nu kan man räkna veckorna till du kommer hem längtar efter dig Ha det så bra tiden du har kvar där

MÅNGA MÅNGA KRAMAR från farmor

2010-05-10 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0