Byron Bay

Nu ar vi i Byron Bay, ett helt fantastiskt litet stalle som kryllar av surfare och backpackers :)
Resan hit var dock lite smajobbig, vi upptackte just fore vi skulle aka att vi hade blivit inbokade pa bussen pa Mandag 22.00 men vi skulle igentligen aka Sondag 22.00. Och det fanns inte plats pa bussen pa Sondag sa vi vart tvunga att aka 22.00 till ett litet stalle som heter Coffs Harbour, och vi anlande dit kl 05.25 pa morgonen och sen vart vi tvungen att vanta pa bussen till Baron Bay som skulle ga 17.25.. Men vi lyckades faktiskt ha en ganska rolig dag, da satte oss vid ett bord i en park och drack skumpa, spelade kort och yatzy :) Jag har inte spelat yatzy nar jag var liten som tydligen alla andra har? Hmm far vall skylla pa mina foraldrar for det ;)

Helgen fore vi for var helt sjuk med en avslutningsfest som liknar ingenting jag varit med om forut, det uratade till slut med iskrig.. jag tror att nagonting som var som storningsjouren vad dar ocksa :)

Hmm Byron Bay ar riktigt skont, vi solar mest och dricker vin, livsnjutning pa hog niva!

Ajuste jag vart sa fruktansvart glad idag ocksa nar jag sag spelschemat for nasta ES sasong, Lulea - Skea forsta hemmamatchen! hur sjukt ar inte det?! Premiarmarsch och allting som det kommer vara, jag langtar redan sa in i helvete.. Nu har jag inte sa mycket mer att saga harifran :) Ha det bra alla dar hemma sa syns vi!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min vän!!! Tror inte det är dina föräldrars fel att du inte spelat yatzy som barn!!! Du hade ju inte tid var ju bara ute och spelad landhockey så att sitta stilla inomhus å spela spel eller rita var inte din grej :-) Men du får väl ta igen allt det nu??!! Roligt att Ni har roligt.... Kram

2010-05-05 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0