Kasst internet

vi har här i våran lägenhet, det går så sjukt jävla sakta så det är nästan fashinerande! man kanske är bortsämd hemifrån men detta slår nog nya bottenrekord, ajja dom skulle komma och kolla på det imorgon så förhoppningsvis kommer det funka bättre då. jag skulle lägga in ett inlägg i Onsdags men när jag hade skrivit det klart så vart det error och jag fick psykbryt så det vart inte av..

I veckan så har vi jobbat Mån, Tors, Fre och Lör och fått ihop väldigt många timmar eftersom att vi jobbat 8-10 timmar pass, så det känns riktigt bra. Våra arbetsuppgifter har också varit väldigt varierande så man blir heller inte så utråkad. Vi har tagit emot leveranser, målat lite, satt upp högtalare, städat och ställt iordning saker, fyllt glass & drinkvagnar mm. Denna vecka kommer också det bli sjukt mycket jobb i och med att festivalen börjar på Torsdag så då ska allting vara tipptopp och vi är bara 4-5 pers som ska jobba med det.

Annars när vi inte har jobbat i veckan har vi Bla. hunnit med att i Tis vara på Bondi beach, eller det vara bara jag och frallan (Franska rumskompis) det var en helt sjukt varmt dag så vi låg där till klockan 5 pm och bara njöt, välbehövligt var dte också eftersom att man blivit knallvit på senaste tiden.. I onsdags var vi också lediga och vi hade tänkt fara på beachen då också men vädret ville annorlunda så vi tog en tur på stan istället och unnade oss lite välbehövlig shopping :)

I lör efter att vi hade slutat jobbet var det dags att fira Ralles födelsedag, vi började med att ta en kortare powernap eftersom att vi måste upp 05 när vi jobbar, efter det gick Jag Ralle och Jokka ner på scuba bar och käkade pizza och drack några öl medans dom andra planerade att överaska han med en fest, så när vi kom tillbaks så var det en liten surprise party för han som han uppskattade :) efter vi förkrökat klart här så gick Jag, Ralle, Jokka, Bea, Malin och Zhora iväg på establishment (stället jag inte kom in på pga min "mohikanfrilla") och den här gången kom jag faktiskt in utan bekymmer.. En lite mindre trevlig sak var dock att det var någon som roade sig med att stå och kastade ketchup från 10 våningen ner på kön, och eftersom att kön är i en trång gränd så var det i princip omöjligt att inte vi träffade så Jag fick ketchup på skjortan och Zhora hon fick på både armen och i håret.

Min kreativitet och skrivförmåga är inte på topp idag så jag orkar inte skriva nå mer, denna vecka kommer det bli väldigt lite eller inge bloggande alls eftersom att vi kommer nog jobba väldigt mycket så man får prioritera vad man ska lägga tiden på när man är ledig.. men men på återseende :)


Jimmy:
Jag vet vilket jävla stolpskott alltså, hade han stått på cleo hade han inte kommit långt här i världen! haha i Sthlm blir folk nekade hela tiden pga det. Jo klart jag måste representera när man smiter mitt i säsongen, dock fick sig inte operahuset något klistermärke men det ska ske före jag lämnar landet :D klart det är våran pool!! ;)

Mor:    Jo klart man är unik, vette fan om det är positivt eller negeaivt men men.. hoppas du har det fint i Thailand och hälsa moster, syster och Damien från mig :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för att du ringde och grattade mig på födelsedagen det var en GLAD ÖVERRASKNING

mina gäster var impade även jag hör att ni har jobb det är ju bra jag och din pappa sitter just nu och fikar du kulle ha varit här på en kaffatår jag tycker att du har varit borta så länge saknar dig MÅNGA MÅNGA KRAMARfrån farmor hadet så bra

2010-03-29 @ 12:35:05
Postat av: farmor

GLAD PÅSk ikväll ska vi till maritha han fyller 55år så det blir storkalas vi saknar dig där GLAD PÅSK från ett halkigt LULEÅ t.o.m.bussarna går inte dom varnar just nu i radion.MÅNGA PÅSKKRAMAR från farmor

2010-04-01 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0