Koh Phangan

Godagens alla javlar dar hemma :D Haha fan vad glad man blir ibland nar man laser Aftonbladet och det star att Februari blir vinterns kallaste manad! ;)
Na inte for att man ska vara skadeglad men ibland bara maste man retas, Man blir expert speciellt om man man bott pa Varvsgatan hos Far och Enni, Da galler det bara att halla uppe garden hela tiden annars blir det jobbigt..

Nu ar vi alltsa i Koh Phangan, En liten O mitt ute i det blota vattnet i det stora havet, Vilket vi fick erfara alldelens nyss nar vi lag och solade ocksa kom varldens regnovader in och det vara bara avbryta och forsoka plaska sin vag till hotellet.
Valdigt typiskt nar man for en gangs skulle inte ar bakis och tog sig till stranden valdigt tidigt, Vi gick och la oss direkt efter middagen igar i princip, kring 22 tiden skulle jag gissa att klockan var, Man var helt slut efter den langa resan och tidsomstallningen.
Sedan vaknade jag klockan 06.20 och kunde inte sova na mer men var tvungen att ligga och lasa till Jokka masade upp ogonen ca 3 timmar senare.

Resan hit gick sjukt smidigt och att ta sig Lulea - Stockholm - Bangkok - Koh Samui - Koh Phangan pa 22 timmar maste vara nagon form av rekord :)
Det marks att det ska vara Fullmoon party har om 2 dagar det ar sjukt mycket folk har och det var inte helt okomplicerat att hitta en hotellrum, Men till slut hittade vi ett for 800 baht sa vi nojde oss med letandet da.

Hmm bloggandet harifran kommer nog inte vara sa hemskt frenetiskt eftersom att internet ar svinigt dyrt och jag har lovat Chang Beer en valdigt stor del av min fritid, Sa kan det bli nar man inte har setts pa nastan ett ar.. Men jag ska ta mig tid och agna en tanke at alla dar hemma vid nagot val valt tillfalle, Tex nar jag och min kompis Chang har ett givande samtal..

Hoppas alla har det bra och ingen drunknar i snon! Pa Aterseende..

Kommentarer
Postat av: Zelo

Hälsa Chang att jag kommer snart. Ha det riktigt skoj på fullmoon partyt, ge Jokka en klippning i födelsedagspresent.. =)

2010-01-28 @ 08:16:52
Postat av: Elin

Yes lillebror, snart är ni här!! =)

Låter som att ni kommer få det kul på fullmoonparty, ta bara hand om er så ni verkligen kan komma hit sen =)

Jag har oxå upptänkt den lilla vännen Chang =) å jag som knappt dricker öl hemma i Sverige.. Här kommer ni iaf kunna få en ölkompis i form av Damien så det blir bra! =)

2010-01-28 @ 15:08:31
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/
Postat av: Adde

Haha jag tror Zelo är lite avundsjuk på Jokkas hår ;) Alltid en kommentar om det :D

2010-01-28 @ 15:43:30
Postat av: Mamma

Tjenare!!! Bra att Ni kommit fram. Här har det varit snöstorm och idag är det nästan 20 minus :-( Längtar tills jag får packa väskan och dra ner till SOLEN. Kram

2010-01-28 @ 16:13:21
Postat av: Pappa

Hej! Härligt att resan gick så bra, hoppas regnet håller i sej i 14 dar minst (skämt). Ha de så bra krama Elin från oss alla.



PS. Farmors operation gick bra,hon hälsar också. Hälsa Jokka

och alla skötomerkram Pappa o Enni



2010-01-28 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0