Sydney

Halloj igen, Nu var det valdigt langesedan man bloggade igen, Det ar pga att jag har helt enkelt inte haft tid att blogga har i Sydney.. Jaja nu ar vi i Sydney som sagt, just nu sitter man och lyssnar pa OS-hockeyn pa P4, Det hade varit betydligt roligare att se den pa Tv men dom verkar ha lite konstiga prioriteringar pa vad dom visar pa Tv i Australien :P Sydney ar riktigt riktigt underbart! Det ar en fruktansvart stor stad men samtidigt ar folket har valdigt odmjuka.. Vi har hunnit men valdigt mycket av det man ska hinna med hara, Vi har varit pa Bondi Beach en dag och hangt, Det ar ju en av varldens kandaste strander sa det var riktigt coolt att se! Ocksa har vi varit och kollat in operahuset en dag ocksa, Det var inte riktigt lika coolt men det ar vall en san dar sak som man maste se.. Ar inte riktigt 100% fokuserad pa bloggandet just nu eftersom att hockeyn ar i lurarna, Sa jag orkar inte skriva na mer.. Men jag ska forsoka ta nya tag och blogga lite oftare. Ikvall ska vi ta taget till Melbourne sa vi kommer dit imorgon.. Shit vad jag ar bakis ocksa, Ajja vi hores i Melbourne da! John: Man far prioritera bilerna man laggar upp ;) Jag ska lagga upp dom pa facebook! Siri: Vi har det riktigt bra! Sydney ar en riktig dromstad.. Hoppas det gar bra med flytten :) Jimmy: Jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: John

Gött=) nu ska sverige mangla tyskarna i sista perioden, hade boys!

2010-02-18 @ 03:03:30
Postat av: Adde

Sitter ni och lyssnar på matcherna på datorn på P4? När ni kan se dom live på SVT:s hemsida ;)

2010-02-18 @ 14:01:44
Postat av: rosvikarn

så synd det är för di g här har vi 20 MINUS...

Ser ju ut må bra sköt om er...;)

2010-02-18 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0