Sen senast

Ja vi har varit med om dom flesta strapatserna efter Koh Phangan, Forst skulle vi ta oss fran Koh Phangan till Surat thani och det var for att vara Thailand en ganska normal batresa med bara lite kaos i slutet som foljd.

Sen borjade den riktiga och den ack sa vanliga cirkusen, Nar man ska aka buss, Bor psyket vara pa topp for att man inte ska fa ett nervost sammanbrott varje gang.
Till att borja med fick vi aka varldens lodisbuss utan nagonting som liknade AC och dar vi misstankte att chaffisen rokte marijuana. Sen vart vi avslappte efter ca 1 timme och fick ingen info om exakt nar nasta buss skulle ga eller nagonting, Eftersom att Thailandare ar ett valdigt klurigt folk som ar extremt duktiga att fa folk att betala for skit sa har dom allt som oftast "Busstationerna" ute i skogen sa dom har monopol pa maten man ska handla osv. Sa vi kopte i alla fall nagonting som liknade pasta med kyckling men det var kanske inte det basta man kakat.
Och sen vart vi uppplockade av varan buss, Det var en riktigt fin buss faktiskt men med for mycket folk ombord, Och efter ca 10 min sa stannade dom och sa att alla som skulle till Phuket town (Dit vi hade betalat) skulle ga av, Men om man betalade 200 baht till fick man aka till Patong eller Karon beach, Eftersom att jag och Jokka skulle till Kamala beach och halsa pa syrran och Damien sa fragade vi om det gick bra att aka dit, Och da ringde han na samtal och sa sedan att vi kunde bli avslappta dar om vi betalade 300 baht, Sa vi gjorde det. Vi skulle ha kommit fram klockan 20.30 sa dom nar vi kopte biljetten, Men istallet kom vi fram 23.30, Och vi vart inte avslappta i Kamala utan dom tvingade oss att kliva av i patong beach, Sa vi beslutade oss att ta in pa hostel en natt i patong istallet eftersom klockan var sa pass mycket.

Igar tog vi en taxi ut till Kamala beach och dar traffade vi Damien i receptionen eftersom att syrran jobbade for tillfallet, Det var riktigt kul att se syrran jobba med smabarnen och hon verkade trivas med det. Forvovrigt ar det ruskigt fint resorten dom jobbar pa, Inte riktigt standarden vi ar van vid..
Efter syster hade slutat vid 18 tiden och tagit sin en dusch sa gick Jag, hon och Jokka och kakade pa en riktigt trevlig liten restuarant, Jag tog nagon helgrillad fisk, det var hur gott som helst! Och syrran bjod oss pa maten av nagon konstig anledning. Tack sa mycket for det Elin!
Efter middagen gick vi och kollade pa showen som Damien var med i, Det var nagon musikal show, Kanske inte varan typ av musik men det var riktigt skoj att se i alla fall! Imponerade verkligen :)

Idag sa ar vi tillbaks i Patong eftersom att syrran och Damien vart tvunga att flyga till Malasyia over dagen for att fa deras visum forlangt, Men vi ska dra dit nasta vecka igen for att kunna umgas med dom en dag nar dom ar lediga.

Imrgon drar vi till Phi Phi och ar dar nagra dagar, Sjukt fin O som vi bara ska njuta av!

Skont att hora att allting flyter pa som vanligt dar hemma ocksa..