Kamala Beach

Sadar ja nu var man tillbaka i Kamala Beach hos Syster Och Damien, 6 dagar sedan man skrev ett riktigt inlagg senast, Forjavla kasst av mig..

Hmm nu ska jag ge mig pa en sammanfattning av vad vi har varit upptagna med under tiden, det var igentligen meningen att jag skulle sitta pa syrrans dator och skriva och lagga upp nagra bilder men eftersom att hon har en Mac sa fattar jag ingenting och kommer inte in pa internet. men jag lovar lagga upp nagra bilder fore vi lyfter mot Sydney pa Torsdag.

Vi har alltsa hangt pa Phi Phi ett tag for att kanna pa den ljusa sidan av livet. I Lordags sa hyrde vi en kajak och paddlade till Monkey Island, Nar vi stod pa stranden och just hade hyrt kajakerna sa ojade vi oss for att vi skulle ha tagit med oss kameran, Men efter vi hade paddlat ca 200 meter ut sa markte vi att det var en javla tur att vi inte gjorde det, For da valte jag och Jokka med varan kajak, Och det tog valdigt manga forsok och fler rullningar fore vi till slut var tillbaks upp i kajeken och var pa vag mot Monkey Island igen. Val pa Monkey Island var det riktigt fint, en sjyst strand och en massa apor som sprang omrking och lekte, Sa vi tillbringade dagen dara och sedan sa paddlade vi tillbaks till Phi Phi.

I Sondags sa for Jag, John och Daniel och fiskade med en Thailandsk gubbe, Det var valdigt skoj och vi fick en stor ful fisk (Eller varan guide fick den rattare sagt) och nagra smafiskar. Aven fast inte fiskelyckan var med oss sa var det riktigt trevligt och speciellt fint var det nar solen borjade ga ner och vi var i jamn hojd med Maya bay (Dar dom spelade in The Beach) Det var riktigt haftigt att aka just nedanfor alla branta klippor och samtidigt se solen ga ner over horisonten.

Kvallarna har vi spenderat med att hanga pa olika barer och fester nere pa stranden, Mest har vi forkrokat pa en bar vid namn Raggae bar, dara hade dom varje kvall gratis grillbuffe och "Buckets" for 100 baht (Ca 25 kr) och aven en Thaiboxnings ring dar kompisar kunde ga upp och testa pa Thaiboxning mot varandra, Fast det var inte sa mycket till Thaiboxning dom flesta fajterna sag mer ut som 2 fyllon som pucklade pa varandra.

Eftersom att 2 personer hade blivit skjutna dara kring jul sa stangde dom all musik pa On klockan 01.00, Det hade vairt "krig" mellan 2 baragare typ och da hade dom skjutit nagon fran det andra ganget, Sa det var inga turister som blivit skjutna i alla fall. 

Igar atervande vi till Patong for att avsluta med en rejal fest dar alla var med, Eftersom att jag for till Kamala idag och John, Daniel och Jokka stannade i Patong, Jokka ska ansluta hit imorgon. Hur som helst sa vart det en riktigt bra avslutning dar vi bade traffade andra Sunderbybor och traffade Jansson som ar dar och jobbar pa grabbarna grus.

Ikvall blir det att kaka middag med Syster for att sedan ga och kolla showen dar Damien upptrader, Det ar samma show som forra gangen vi var har men blir nog trevligt att se i alla fall eftersom att han ar med. Imorgon ar dom lediga sa da vet jag inte riktigt vad vi ska hitta pa, Vi hade kunnat fara och dyka om det inte hade varit for att min ack sa skillade Syster fortfarande inte har skickat in sina papper sa hon har fatt sin licens, men men vi hittar sakert pa na skoj i alla fall.

Som sagt ska jag forsoka aterkomma med ett kortare inlagg imorgon och aven fa upp lite bilder.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0