Bilder från Thailand

Jag och Syster
Jag och Jokka när Syster bjuder oss på mat
Jag, ljudteknikern Johan och Damien
Vi är överallt!
Våran fula stora fisk och Jag
Sådär nu har man fått upp lite bilder också, jag lyckades inte få dom i stort format men men.. Idag har vi bara legat och lappat sol vid poolen, det är verkligen hellyxigt att bo här och med Elin och Damiens frikostighet blir det knappast värre. Jaja får bjuda igen ikväll eftersom att Damien fyller år imorgon. Helt sjukt det här hotellet, jag har till och med lyckats få tag på semlor, det var riktigt gott! Imorgon vid 18 tiden så flyger jag och Jokka till Sydney, Så det kommer inte komma något mer inlägg föränns tidigast Fredag. Vi ser fram emot Australien väldigt mycket och alla Australienare man har träffat här i Thailand har varit trevliga att umgås med så förhoppningsvis fortsätter det så. På Återseende i Sydney då :D

Kommentarer
Postat av: Adde

Lånade din Luleåfans bild till min blogg ;)



http://nyheter24.se/bloggar/hockeybloggar/lulea/

2010-02-10 @ 19:32:59
Postat av: John

Och var fan är jag och klasson, inte på bilderna ialf? Nu sitter man på arlanda efter att ha tillbringat 17 timmar på Moskva flygplats...!

2010-02-12 @ 12:29:58
Postat av: Sziri

Hoppas ni har det jätte bra!

Är bara lite avis, vi vill inte alls till Australien, nejdå! ;) haha



Hälsa så mycket och ta hand om er :)

kramar från oss!

2010-02-15 @ 10:35:21
URL: http://sziri.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Fan vad vacker t-shirt du har! Hoppas att det har gått bra att ta sig till ön!

2010-02-15 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0