Jobba, jobba joooååååbba...

Ja det är vårat liv just nu, vi jobbar allt mellan 8-14 timmar varje dag. I regel jobbar vi i alla fall 10 timmar, och dessutom har vi 2 timmars restid t/r så vi reser iväg runt 8 snåret och kommer hem kring 21..

Vad jobbet går ut på? Ja det är inte så komplicerat, företaget som vi jobbar åt har storsta resturangen på området och dessutom har dom en massa glassforsäljare, så vi kommer in på morgonen också fyller vi upp alla glassvagnar och drar sedan ut dom till tjejerna som säljer, vilket är sjukt tungt dessutom, jag har lagt på mig 2 kilo under tiden vi har jobbat där och det är inte fett. Efter vi är klara med det så servar vi dom hela dagen och ser till så att dom har allting, Jag och Ralle har vårat eget område somk vi basar over..

Nu håller batteriet på datorn att do så jag måste sluta skriva. men detta kommer vara vårat liv 9 dagar till så det finns inte så mycket att berätta :)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nog fan är det 2 kg glass, aldrig muskler iaf! Hehe. Har Jokka överlevt? Är lite orolig över honom och hans frisyr, måste vara jobbigt att hålla den i trim när ni jobbar så mycket, haaha.



Ha det och hälsa alla! Ps. Ni måste ju sno hem en hajskalle eller nå!

2010-04-06 @ 23:09:32
Postat av: Mamma

Hej!! Hemkommen från ett härligt och varmt Thailand :-) Allt har bara varit great. Kram

2010-04-07 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0