Vang Vieng

Fan jag skrev nyss typ arets langsta inlagg ocksa nar jag skulle publicera det sa forsvann det! sa nu orkar jag inte skriva lika langt,  Men kort och gott sa har vi det valdigt bra har, Pa dagarna sysslar vi med tubing (Det ar typ nar man aker runt en flod pa en ring ocksa finns det massa barer langst vagen ocksa kan man lira volleyboll och fotboll ocksa har dom massa svanggungar ovanfor vattnet typ) Fast vi brukar simma runt for det ar sa dyrt om man ska ha en ring det kostar 55 kr, Och pa kvallen hangar vi bara pa nan bar typ..

Det ar sjukt varmt har ca 35 grader, och dte ar billigt ocksa Om man gar ut och kakar en Lyxig burgare och dricker en iskall tiger pa 64 cl kostar det ca 40 kronor, det ar typ det dyraste man kan kaka har, nudlar och san skitmat kostar ca 10 kronor.
Jag trodde inte dom skulle ha sa bra mat har som det faktiskt ar, Dom har typ lika goda burgare som pa Olearys ocksa kan man kaka spagetti och pizza och sant dar ocksa, Men absolut billigast ar nog alkoholen en 7:a tigerwhisky kostar 10 kr! den bjuder dom pa typ overallt sa man ar ganska less den.
Och bestaller man en Bucket (Det ar 1 liters plasthink fylld med tigerwhisky cola och redbull) kostar det ocksa 10 kronor sa det har blivit ganska manga sadana.

Jag har lagt upp en bild ocksa nu, men har mycke mer bilder pa Facebook sa ni kan kolla dar.


Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0