Sihanoukville Dag 2

Hej, forsta dagen i sihanoukville var bra men vi gick mest runt och utforskade staden kollade efter om vi kunde hitta na billigare hotell och narmare stranden och lite sadana saker, sen pa kvallen vart det nagra ol och en massa biljardspelande.
idag tankte vi ga till stranden och sola eftersom att vi inte hann det igar, insmorda med solkram och klara, nar vi gick ut markte vi att det inte var sa bra vader men vi tankte att det spricker sakert upp, men det gjorde det aldrig sa vart inge solning idag, fan nu borjar man ju bli nervos att man ska vara lik blek nar man kommer hem som nar man for!

istallet for att sola sa gick vi och kakade mat, vi hittade ett hotell med svenska agare! hur coolt som helst dom har massa svenska delikatesser som kottbullar och makaroner, SCANS falukorv, svenskt smor, senap, pytti panna och massa andra svenska matratter, dom har till och med lingonsylt! ar ratt dyrt kaka dar men vi ska unna oss nagonting svenskt till middag i alla fall ocksa skulle dom forsoka fixa ett rum at oss, aven om det var lite dyrarare an hotellet vi bodde pa nu, sa skulle det kannas riktigt bra att bo dar, dom har svenska bocker ocksa sa jag ska byta in mina 3 bocker som jag har last ocksa far jag lite nu lasning..
Det ende negativa ar att dom inte har nagot biljardbord vi lirar sa sjukt mycke biljard, och jag ar stormastare med 12 raka segrar :)

Maste passa pa att gratulera min Mormor och Morfar som har varit gifta 60 ar, riktigt imponerande! GRATTIS..



Morsan: verkar ha fatt en massa dykarkompisar :) Men han ar vall instruktor ocksa? vet du om han har ratt att lara ut och sadant civilt ocksa?

Farmor: Imponerande att en 75 aring kan lasa bloggen och skriva kommentarer! Trist att man inte kunde bidra med sin narvaro, Later som att det var trevligt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

se till att jobba på solbrännan nu då ;)

2009-03-23 @ 01:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0