Nha Trang

Det hande en tredje gang, efter jag skrivit laggade det ihop. men kort och gott sa har vi solat pa strnden och haft det skitbra har i Nha trang, vi har varit pa en batutflykt till nagra oar dar vi snorklade och lite sadana saker.
Sen traffade vi en annan svensk kille som vi idag var med till andra sidan vattnet, en stor o som heter Vinpearl och dar det fanns vattenland och tivoli och ett Underwaterworld och en massa nadra roliga saker, var ganska billigt ocksa vi betalade 150 kr da ingick allting plus linbanan over till on harifran!

Imorrn sa drar vi med bussen till saigon (Ho chi Minh) och dar ska vi vara 2 dagar och kolla in tunnlarna fran vietnamkriget och lite sadana saker, sen drar vi till Phu quoc och dyker och sadant.. kommer en mer utforlig rapport senare for nu ar klockan 03.20 och varan buss gar klockan 08.00 sa maste sova lite.

Tobbe och Erica: Ja dom var med mig men vinden verkar ha vant nu 3 raka torskar, Och eftersom att jag ar en allmant stor Lulea Hockey pessimist sa kunde jag boka resan, och med facit i hand var det ju bra..

Mor: Ja det var faktiskt AC men var lite for kallt och sedan vart jag ju sjuk ocksa sa det var anda inte sa roligt!

Pappa och Enni: Jo visst ar det varmt har men ibland onskar man lite svaga vindar fran norr i alla fall!

Hores igen i Saigon..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Man blir lita avundsjuk när man förstår hur bra Ni har det....trots vissa missöden...Kram mor och jag tror Adam är med på ett litet hörn :-)

2009-03-12 @ 11:14:15
Postat av: Anonym

Vafan jag är inte med på nåt jävla hörn!



GAY! :D

2009-03-12 @ 17:13:18
Postat av: Mamma

Visst Anton är Adam med på en liten kram???!! :-)

Han saknar säkert oxå dig som vi andra här hemma gör!

2009-03-12 @ 21:40:59
Postat av: Adde

Fan va alla mobbar mig här hemma nu! Vad har vi för gay morsa egentligen. Måste ha blivit nå fel på sjukhuset.

2009-03-12 @ 21:54:19
Postat av: Erica

Hej hopp!Fy fan för att må så där dåligt på en buss. Hoppas magen är bättre nu. Ha de´gott!

2009-03-12 @ 21:55:52
Postat av: Anton

Inget tjafsade pa min blogg det far ni gora hemma vid middagsbordet ;)

2009-03-13 @ 09:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0