Dom sista förberedelserna..

Ja nu har jag varit på staden och inhandlat dom sista praktiska sakerna, det är ju så himla mycket småsaker man måste ha med sig så det är jobbigt, passade på att ta en sista kaffe på stan med boysen också..
Men om man har med sig passet och biljetterna så går det ju det mesta att köpa där borta fast man vet ju aldrig vad det håller för kvalitet osv, tänkte främst på mediciner och sådana saker.

Ikväll blir det först fara och äta en middag med Maria (Hon fyllde 20 igår, Grattis än en gång) och efter det måste jag hem och börja packa, har inte börjat ännu och planet går kl 06.00 imorgon bitti så måste bli klart ikväll, sen blir det väll gå och försöka sova ganska tidigt men kommer ändå inte gå för man har börjat få ganska mycket resfeber.

Känns skönt att åka ifrån kylan och komma till värmen var ju ett tag sedan man var utomlands men samtidigt finns det mycke saker och personer man kommer sakna också (Speciellt en person)...

Det här var nog det sista man skriver från soliga härligt kalla Luleå, Nästa gång blir nog i gråa sthlm...

Kommentarer
Postat av: Snyggjimmy

Hurru, nu kan du inte säga att jag är gay för att jag har en blogg, haaa! Nog vet jag att det är mig du kommer att sakna lite extra, men va inte orolig, jag ska lägga upp massa bilder på mig när ni är borta så att ni kan titta på mig när ni är ledsna och längtar hem till vackra Luleå! Imorgon röjer vi sönder "huvudstaden"! HOOO!



Ps. Hockey är bättre än Thailand!

2009-02-11 @ 15:28:10
URL: http://dimp.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hjälper farmor lite /Adde

2009-02-12 @ 14:59:09
Postat av: Mats o Enni

Hoppas ni får jättetrevligt, kul blogg du plitar ner.Här är minus 17,inte alls avundsjuk på er!!! Ha det jättebra Hälsn. Pappa o Enni

2009-02-16 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0