Koh Samui

Hello varlden , Nu ar vi i Koh Samui, Vi var pa Phi phi Oarna till Sondag och sen akte vi bat over till Krabi, men det var sa trakigt dara sa vi stannade bara 1 natt och sen akte vidare hit till Koh Samui, Och hara ska vi stanna tills vi far till Bangkok ca 3 dagar fore hemfard!
Var jakligt jobbigt ta sig hit fran Krabi, vi vart tvungen aka buss 2 ganger sedan en javla farja ocksa som tog oandlig tid!
Men nu ar vi hara och det verkar vara valdigt fint, Imorgon ska jag borja med Advanced kursen i dykning sa det ser jag fram emot valdigt mycket.
Da kommer jag bland annat dyka ner till 30 meter, lara mig navigera under vattnet, och massa annat, men jag aterkommer med detaljer senare nar jag dykt klart, alltsa pa fredag, Forovrigt samma dag som jag fyller ar, sa lar bli ett himla party da :D
Finns inte sa mycket mer att saga for nu ska jag ga och plugga och sen sova blir upphamtad tidigt imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

TJA! Hoppas allt går bra med dykningen,jag får passa på att önska dej en härlig födelseda. Njut nu riktigt ordentligt av era sista semesterdagar.

Jättegrattis på din födelseda önskar Pappa,Enni o Adam.

2009-04-21 @ 14:40:29
Postat av: Elin

Tja brorsan.. Låter ju som ett bra avslut på semestern det där :) jag ska ta dykcert här så småningom men bara till 18 m (tror jag det var) det kostar bara 180 euro för oss men först kommer vi få åka på en heldag för att prova på helt gratis så då ser man väl om man kommer palla det eller inte.. hoppas du får en härlig födelsedag nu men parta inte för hårt så ni tar er hem nu oxå.. många kramar från syster

2009-04-21 @ 17:16:23
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/
Postat av: mamma

Jaa..lilla gubben hoppas du får en bra födelsedag..å tänk du har blivit ett år äldre sen du for :-) och förhoppningsvis lie klokare...ett som är säkert...du har fått mer erfarenheter på resan gång.

Kram från Mamma,Christer,Snövit,Sigge och Sudden

2009-04-21 @ 18:02:47
Postat av: Anton

Trodde jag fyllde ar pa fredag men kanske inte i sverige? :P

2009-04-22 @ 13:42:54
Postat av: Mamma

Hallo!!!

Jaa..du har helt rätt..du fyller ju först imorgon....Vart har du nyckeln till ditt förråd???

Adam funderar på att byta till sommardäck på din bil i helgen!!!! Solen skiner fåglarna kvittrar..tranan och storspoven har kommit..så nu är det våååååår :-)

Kram

2009-04-23 @ 11:17:12
Postat av: Adde

Det är fan släktträff här! Bara Farmor som saknas.

2009-04-23 @ 16:23:23
Postat av: FarmorNamn: farmor

GRATTIS GRATTIS på födelsedagen jag grattar den dag du fyller jag har inte glömt dig. Hoppas du får en RIKTIGT BRA DAG MÅNGA HJÄRTLIGA GRATTIS och kramar från farmor .MARITHA o BOSSE GRATTAR också



2009-04-24 @ 08:46:49
Postat av: FarmorNamn: farmor

GRATTIS GRATTIS på DIN födelsedag. Jag har inte glömt dig,men GRATTAR den dag du fyller.Hoppas du får en riktigt bra dag .MÅNGA MÅNGA,GRATTIS och KRAMAR önskar farmor.MARITHA O BOSSE GRATTAR också

2009-04-24 @ 08:59:55
Postat av: Erica

Hej kusin! STORT Grattis på födelsedagen! Många kramar från Tobias, Erica, Jonas och Emma. Ha en trevlig födelsedag.

2009-04-24 @ 09:43:03
Postat av: Mamma

Ja må han leva.....GRATTIS....på 23årsdagen.

Ha nu en riktigt trevlig dag och kväll....Mormor och Morfar grattar oxå ....

Kram

2009-04-24 @ 10:41:49
Postat av: Adde

Släktträff i anton blogg chalalalala!!!!

2009-04-24 @ 17:31:29
Postat av: Mikke

Nu kan du inte säga annat att de är släktträff här huokko!! Söt släkt må jag säga ! ;)

2009-04-26 @ 21:02:08
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se en del nyttiga grejer och inte bara det generella sakerna som man kan se om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0