Bangkok

Hej allesammans, nu ar vi i bangkok, vi tog bussen fram samui igar klockan 12 pa dagen, och landade i Bangkok klockan 05.30 imorose, Det var en ganska jobbigt resa, for vi vart tvungen aka farja ocksa, plus att vi vart tvungen byta buss 2 ggr, men nu kanns det bra for nu sitter vi pa MBK och man vet att man reser hem imorgon.
Idag och imrgon blir det bara springa omkring och shoppa lite grann.Det kan handa att detta blir mitt sista inlagg om jag inte har valdigt lite att gora imorgon och samanfattar hela resan da.
Men vi kommer ju hem kring lunchtid pa Lordag sa vi syns vall i Lulea om inte annat :)

Kommentarer
Postat av: Adde

Ni kan dra åt helvete!!! Ni kan dra åt helvete!

2009-04-30 @ 12:59:06
Postat av: Mamma

Hej!!!

Du får väl slå en pling när ni är i Stockholm så man vet om och när man ska hämta dig på Kallax.Synes snart :-)

Kram

2009-04-30 @ 17:04:10
Postat av: pappa

no komments pappa längtar

2009-05-01 @ 02:04:47
Postat av: Anton

Pelle och lena hamtar oss fran flygplatsen sa det behover ni inte bekymmra er om, visst ar mina nycklar hos dig mor? tankte sa att nagon ar hemma nar jag kommer dit pa dagen.

2009-05-01 @ 12:32:56
Postat av: Mamma

Jepp.. vi väntar :-)

Men slå en pling..för jag har Snövit ihelgen och vi kanske är ute och strosar i det fina vårvädret :-)

2009-05-01 @ 13:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0