Angkor wat och Kuala lumpur..

Tjaa, idag har vi kommit till KL (Kuala lumpur) ,  det verkar vara en riktig kanonstad frascht som fan och mycket hoga och haftiga byggnader. Dock sa borjade inte vistelsen har sa bra eftersom jag sedan nagra dagar tillbaks har en fot som har svullnat upp allt mer och mer for varje dag sedan i lordags da vi var pa Booze cruisingen och nar vi spelade fotbollsmatch sa slog jag upp ett sar pa foten, men jag brydde mig inte mer om det utan rengjorde det forst dagen efter. men foten borjade svalla upp och idag hade den svallt upp sa mycket att jag inte fick ner foten i skon och det hade aven borjat sprida sig upp emot benet sa jag for till sjukhuset (Grymt frascht forovrigt) ocksa kollade en lakare pa min fot och sa att det var en infektion men jag hade en jakla tur for hade jag kommit nagon dag senare hade dom varit tvungen att borja skara i den for att fa ut vatska och sadant, men jag kom undan med en antibiotikakur som jag ska kaka 1 vecka.. men dyrt vart det i alla fall, ungefar 800 kr men sant som hander..

Nu till lite roligare saker igar var vi ju och kolla pa ruinstaden Angkor wat, det var sjukt maktigt, har massa bilder darifrian som jag ska ladda upp nar jag far tid! sen for vi och festade pa kvallen var helt okej nattliv i Siem riep men inte mer.
Vi fick angra det i morse nar tuk tuken som skulle kora oss till flyget hamtade oss (06.00).. det var ritktigt tungt.
Sen pa flygplatsen var dte skitskumt vi vart tvungen att betala 25 dollar for att komma in till tullarna och det, det har vi aldrig behovt gora nagon annanstans! Var valdigt skumt nar vi kom fram till KL ocksa for man har blivit van vid att man blir anstormad av taxichaffisar men har hade dom varsta systemet och alla taxibilar vantade pa sin tur..

Har regnat och askat nagot sa fruktansvart idag, nu sitter vi pa ett internetkafe i ett kopcentrum som maste vara ett av varldens storsta?! man kan latt ga omkring har en heldag och inte anns ha gatt in i 1/3 av affarerna, fast vi bara hit for att ata :) Hotellet vi bor pa ar latt det fraschaste hittils men ganska dyrt, fast vi bokade ju det i forvag sa nu kan vi inte andra, men det ar valdigt skont med lite lyxigare hotell ocksa eftersom vi har bott ganska sunkigt mesta delen av tiden.
Nu blir det fara tillbaks till varat lyxhotell och sova for imorgon ar forsta dagen pa formel 1 loppet, det kanns sa sjukt overkligt att man verkligen ska se det! ser fram emot det sa fruktansvart mycket, blir nog bland det basta pa hela resan!

Eftersom att vi kommer vara upptagna med formel 1 loppet lordag och sondag blir det nog ingen bloggning foren pa mandag.. Ha en kanon helg i svergige for det ska vi ha har borta med racing hela helgen :D

Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Mikke

Formel 1.. Vad är de om man jämför med dambasket ikväll med luleåfans? ;) bira bira bira!

2009-04-03 @ 15:47:31
Postat av: Adde

Där har fan mikke rätt för en gångs skull!



Orka byta formel 1 mot luleåbasket ;)





"KRAM"

2009-04-03 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0